Trgovinski lanac Tekijanka pripremio je nova iznenađenja za svoje kupce. Novine se odnose na meso i suhomesnate proizvode, a poseban akcenat je na vakuumiranim proizvodima od mesa.
-Tekijanka je uvek u službi kupaca, a ovom prilikom odlučili smo da se posvetimo jednom velikom projektu koji se odnosi na meso i suhomesnate proizvode. Najviše pažnje usmerili smo na vakuum program u našim prodavnicama – kazala je Bobana Beatović, marketing menadžer Tekijanke.
Ona je naglasila da je za kupce najvažnije da kada je reč o ovim proizvodima Tekijanka nudi kvalitet i svežinu, uz maksimalne higijenske uslove.
-Napominjem da je to ono isto meso, od istih proizvođača i dobavljača. Ističem da je vakuum program u ponudi na kilogram, cena koja je izložena odnosi se na kilogram, a svaki posebno upakovani komad mesa markiran svojom cenom i ta cena biće naplaćena kupcu na kasi. Trudićemo se da osluškujemo potrebe naših kupaca i pozivam ih da nam saopšte sve svoje sugestije, kako bismo i dalje bili najbolja porodična kupovina i nastavili da radimo u obostranom interesu – dodala je Beatovićka.
KOMENTARI