Još malo je ostalo pre zvaničnog početka grejne sezone, i u Majdanpeku privode kraju pripreme za njen uspešan tok i realizaciju. Budući da su taj veliki posao započeli krajem prethodne sezone, zaposleni u JKP „Majdanpek“ ovih dana privode kraju remont preostalih nekoliko podstanica u naselju Bagremar i Kapetanskoj, a uporedo obezbeđuju energent za uspešan start i odvijanje grejne sezone u gradu u kojem je na sistem daljinskog grejanja priključeno oko 2.200 korisnika.
– Tokom leta smo obavili remont pumpi u toplani i potpuno zamenili oko 200 metara toplovoda u gornjem delu grada kod „Elektronika“ koji nam je ranijih godina često zadavao probleme, što bi korisnicima trebalo da omogući kvalitetnije grejanje, posebno kada se ima u vidu da smo intenzivno radili i na servisiranju i sanaciji izmenjivača toplote i podstanica, te da taj zahtevan posao polako privodimo kraju – kaže Đorđe Roškić, direktor JKP Majdanpek i zaključuje: – Privodimo kraju stvaranje tehničkih uslova za stabilnu i kvalitetnu grejnu sezonu.“
Uporedo, u saradnji sa lokalnom samoupravom čine se pokušaji da se obezbede početne količine energenta, za nesmetano odvijanje grejne sezone. Mada, snabdevanje mazutom će u velikoj meri zavisiti i od spremnosti korisnika usluge daljinskog grejanja da redovno izmiruju svoje obaveze. Stepen naplate od 82-83 odsto nije dovoljan za obezbeđenje sredstava za nabavku energenata, pa se kroz opomene i utuženja pokušava da popravi.
Veliki broj stanova čiji su vlasnici isključili grejanje, ali i onih u kojima ne žive, jer borave u inostranstvu ili u drugim krajevima Srbije, predstavlja ozbiljan problem za naplatu i stvara vrzino kolo iz kojeg je teško izaći bez problema kako po one koji uslugu daljinskog grejanja pružaju, tako i oni koji je koriste.
KOMENTARI