PREKO SIUVS-a SAZNAJTE VAŽNE INFORMACIJE U SLUČAJU VANREDNIH SITUACIJA

Opština Negotin i Štab za vanredne situacije , kao i druge lokalne samouprave koriste sistem za integrisano upravljanje vanrednim situacijama u cilju pravovremene reakcije i informisanosti stanovništva, saopšteno je iz Opštinskog veća Negotin.

-Softverska aplikacija SIUVS – Sistem za integrisano upravljanje vanrednim situacijama (Disaster Risk Identification System – DRIS) Razvojno Inovacionog Sistema d.o.o. omogućava jednostavno ažuriranje i preglednost svih podataka iz Procena rizika od katastrofa, Planova zaštite i spasavanja (DRIS-SIUVS 1.0), Planova smanjenja rizika i Operativnih planova odbrane od poplava (DRIS-SIUVS 2.0), od značaja za efikasno donošenje odluka koje se odnose na smanjenje rizika i upravljanje vanrednim situacijama. SIUVS je nastao kao deo projekta „Nacionalni program upravljanja rizikom od elementarnih nepogoda Republike Srbije, Podrška projektu sveobuhvatnog sistema ranog upozorenja”, SRB-SDC-DRM-ETE-2018-14, koji je podržan od strane Švajcarske agencije za razvoj i saradnju (SDC). Najnovija verzija mobilne aplikacije SIUVS (DRIS-SIUVS 3.0 mobile) omogućava, pored različitih informativnih funkcija, komunikaciju između Štaba za vanredne situacije i svih građana koji preuzmu aplikaciju. Na taj način Štab za vanredne situacije, odnosno ovlašćeno lice, putem SIUVS sistema može da šalje notifikacije na telefone građana o bilo kom vanrednom događaju koji se očekuje ili se dešava na teritoriji opštine i uputstva za ponašanje u takvoj situaciji -navodi se u saopštenju.

Mobilnu aplikaciju SIUVS možete preuzeti besplatno na Google Play prodavnici. Potrebno je da se, posle preuzimanja aplikacije, prijavite za notifikacije-obaveštenja za opštinu Negotin .

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *