KNJAŽEVAC-Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije predstavila je logo budućeg regionalnog brenda “Balcanica superior“. Za zvanični logo brenda, Komisija je izabrala rad slovenačkog dizajn studija „Felicijan Sedmak“ iz Ljubljane.
U periodu od 22. maja do 22. juna ove godine, RARIS je sproveo konkurs za izbor logoa regionalnog brenda istočne Srbije i snažnu medijsku kampanju za promociju konkursa. Kampanju je samo preko Fejsbuka otpratilo više od 100.000 ljudi, a na konkursu je učestvovalo 134 dizajnera iz četiri države – Srbije, Rumunije, Bosne i Hercegovine i Slovenije.
Dizajn logoa se bazira na drevnim motivima i nacionalnim šarama. Manipulacija šarom izvorno inspirisanom drevnim slovenskim i vlaškim vezovima, omogućila je implementaciju inicijala Balcanica Superior „B“ i „S“ u formu u cilju pojačanja identiteta. Tekstualni deo logoa Balcanica Superior zasnovan je na klasičnim rimskim slovima. Ovo savršeno odgovara latinskom korenu naziva i povezanosti istočne Srbije sa rimskom istorijom, saopštio je RARIS.
LJ.P.
Projekat “Podrška poljoprivredi, turizmu i maloj privredi : kreativnost i inovativnost u praksi” – “Ovaj medijski sadržaj sufinansiran je od strane opštine Knjaževac. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.”
KOMENTARI