BORSKI KOMUNALCI NA VISINI ZADATKA

Žitelji gradskih mesnih zajednica NGC,Metalurg i Sever, kao i dve seoske Krivelj i Zlot uglavnom su zadovoljni uslugama koje pruža Javno komunalno preduzeće „3.oktobar“ pokazala je anketa koju je za ovo preduzeće uradio Pokret potrošača Bor. Tim povodom održana je konferencija za novinare na kojoj su predstavljeni rezultati ankete kao i zakonska obaveza lokalnih samouprava kao osnivača javno-komunalnih preduzeća da najmanje jednom godišnje sprovedu anketiranje potrošača.

-Anketiranje potrošača vrši se  iz razloga poboljšanja kvaliteta i kvantiteta usluga koje pruža to javno preduzeće u ovom slučaju borsko JKP „3.oktobar“. Kao Pokret potrošača imamo iskustva u sprovođenju anketa i sličnih ispitivanja tržišta, tako da ćemo u narednom periodu vršiti anketiranje potrošača i za JKP „Toplana“. Moram da naglasim da je interakcija između potrošača kao primaoca usluga i preduzeća kao pruzaoca usluga jako bitna, kaže Zoran Andrejić, predsednik Pokreta potrošača Bor.

Anketom je ispitano sto korisnika komunalnih usluga iz raznih kategorija stanovništva.

-Izuzetno smo zadovoljni rezultatima ankete, jer je veći deo korisnika naših usluga zadovoljan našim radom. Građani su najviše nezadovoljni dinamikom sezonskim poslovima kao što je u letnjem periodu košenje javnih površina, dok je u zimskim uslovima to čišćenje snega – rekao je Jovan Marković, predstavnik JKP “3.oktobar”.

Na konferenciji za novinare je naglašeno da je veliki problem i najveći broj prijava građana za ujede pasa lutalica kojih na teritoriji grada po podacima ovog komunalnog preduzeća ima preko 1000.

Borsko JKP “3.oktobar“ jedno je od retkih preduzeća koje ima besplatnu info liniju 0800-300 -030 koja je dostupna 24 časa i koja građanima omogućava da se raspitaju o ceni usluga, reklamacijama, ali i da prijave komunalni problem.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *