U okviru obeležavanja sportsko- turističke manifestacije „Blue Veek“ u Kladovu je održana biciklistička promo vožnja gradskim ulicama. Namera je da se afirmiše biciklizam kao atraktivan turistički proizvod u sektoru Đerdapa, sa željom da se poveže stanovništva iz gradova i opština sa obale velike reke. To su prepoznali članovi biciklističke Sekcije udruženja Đerdap (Kladovo) jer su biciklizam i turizam usko povezani.
– Kladovljani su osvedočeni ljubitelji biciklizma i zato članovi naše sekcije koriste svaku priliku da na dva točka promovišu turističke potencijale ovog kraja. To podrazumeva i uspešnu saradnju sa turističkim poslenicima, ali i sa biciklistima iz Golupca, Donjeg Milanovca i rumunskog grada Drobeta Turn Severina- objašnjava Danijela Šterling, sekretar biciklističke sekcije udruženja Đerdap .
Promo vožnja u Kladovu jedna je od tri koliko ih je realizovano u opštinama u kojima se zalažu da područje od Golupca do Kladova dobije stastus Dunavske rivijere.
– Uz podršku Dunavskog centra za kompetenciju i GIZ-a , sa kolegama iz Majdanpeka i Golubca definisali smo smernice koje će doprineti unapređenju biciklizma atraktivnog turističkog proizvoda u regiji Đerdapa kao deo nacionalne kampanje. Značajnu ulogu u realizaciji te ideje imaju i promo biciklističke vožnje- dodao je David Đurđević, direktor TOO Kladovo.
Lokalna samouprava podržava ideje , programe i projekte koji doprinose afirmaciji novog turističkog proizvoda u čijoj kreaciji podjednako doprinos daju porodični i rekreativni bicikilzam, kazao je Radisav Čučulanović predsednik opštine Kladovo koji je na gradskim ulicama na biciklu predvodio karavan u kome je bilo tridesetak biciklista.
– Tokom leta Đerdapskim područjem prođe više od 16.000 biciklista iz evropskih zemalja. Naša je želja da se oni zadrže u kladovskoj, ali i u drugim opštinama. Bicklistička ruta kroz Srbiju duga je 1040 kilometara mapirana je pre godinu dana i prati tok Dunava. Đerdap je atraktivna destinacija koja podrazumeva povezivanje podunavskih opština jer je to jedan od zamajaca kada je reč o afirmaciji novih
turističkih sadržaja – zaključio je Čučulanović.
KOMENTARI