RASIM LJAJIĆ: OVO JE GODINA DOMAĆEG TURIZMA

Na dunavskom keju kod međunarodnog putničkog  pristaništa u Kladovu na lokaciji između hotela „Đerdap“ i „Akvastar“ Turistička organizacija Srbije započela je  u Donjem Podunavlju promotivnu kampanju „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“.

-Ovo je godina domaćeg turizma i verujemo da je ovo dobra prilika da se Srbija u pravom svetlu predstavi domaćem gostu i zato smo s razlog promotivnu kampanju počeli iz opštine Kladovo – istakao je ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Lepote istočne Srbije, od Kladova do Srebrnog jezera, prve su u nizu koje je Turistička organizacija Srbije u okviru kampanje „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“ predstavila javnosti kao moguću destinaciju za odmor u zemlji ovog leta. Ministar  trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić  je kazao da kampanja domaćeg turizma nije slučajno počela baš iz Kladova i istočne Srbije, jer je to možda, najlepši deo zemlje, ali u turističkom smislu i najmanje iskorišćen.

-Ovo je destinacija koja ima najveći potencijal za razvoj, mnogi naši građani, više od 90 odsto njih ne zna kakva je ovo lepota i jedinstvo prirodnih atrakcija i kulturno-istorijskog nasleđa -naveo je Ljajić.

Ministar je podsetio  i da se sredstvima EU u vrednosti od 15 miliona evra rade projekti za donje Podunavlje koji će omogućiti da taj kraj postane jedna od najvažnijih turističkih destinacija i atrakcija u zemlji. Za rekonstrukciju srednjovekovne tvrđave „Fetislam“ u Kladovu opredeljeno je 4,5 miliona evra.

-Namera  kampanje je da Srbija predstavi sve svoje prirodne lepote, pre svega domaćim gostima i turistima, jer su oni, glavni adut za turizam u našoj zemlji  ove godine.  Zato smo krenuli u obilazak iz istočne Srbije, od Kladova prema Srebrnom jezeru, jer Dunav je naš biser, a naročito donje Podunavlje – poručila  je Marija  Labović direktorka TOS.

Ona je iz Kladova  pozvala je građane da posete ovaj kraj jer nudi potpuno sadržajan turistički proizvod koji može da se obiđe za pet do sedam dana.

U situaciji kada su putovanja u inostranstvo neizvesna zbog pandemije izazvane korona virusom sve više ljudi se okreće boravku i izletima po Srbiji. Jedna od atraktuivnih destinacija na turističkoj mapi Srbije je opština Kladovo koja je locirana tamo gde je Dunav najlepši i zato privlači domaće turiste iz različitih krajeva Srbije.

– Siguran sam da svi u Srbiji znaju da je Dunav u Đerdapskoj klisuri je najširi,najdublji, najuži, ali i najlepši. Velika reka i na  svom toku zapljuskuje 91 kilometar obale u opštini Kladovo, čiji je brend HEPS „Đerdap1“, ali i ostaci Trajanovog mosta i utvrđenje Diana na dunavskom limesu i Blederijski vodopad, izuzetna prirodna atrakcija proglašena spomenikom prirode. Simbol turizma u Kladovu su srednjovekovna tvrđava „Fetislam“ i dva hotela na dunavskom keju.
Turisti koji borave u našem kraju mogu da posete Arheološki muzej Đerdapa, ovde ih ljudi čekaju otvorenog srca. Kladovu je dodeljen status Biser-Dunava, jer ispunjava kriterijume održive mobilnosti u turizmu, a taj status dobilo je još svega 10 destinacija, od Ulma u Nemačkoj do delte Dunava u Rumuniji- naglasio je Saša Nikolić, predsednik opštine Kladovo.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *