TRI DECENIJE U SLUŽBI POTROŠAČA

Zaposleni u kompaniji „Tekijanka “ radno i svečano su obeležili  tri decenije uspešnog rada. Molitva i rezanja slavskog kolača u hramu „Sveti Nikola “ u Tekiji  deo je neraskidive tradicije u kompaniji osnovanoj 25. februara 1990. Razvojni put porodične firme trasiran je u ribarskom naselju smeštenom na obali Đerdapskog jezera u maloj prodavnici sa dva radnika.


– Danas je mnogo lepše jer je Tekijanka  izrasla u kompaniju sa oko 450 zaposlenih i to raduje. Koleginica i ja tada nismo razmišljale da će taj prodajni objekat biti temelj razvoja kompanije u kojoj su za vlasnike zaposleni važan segment u razvoju.- govori Tanja Mihajlović, koja u trgovini u Tekiji radi od osnivanja porodične kompanije.

Mala prodavnica dugo je odolevala vremenu i zadovoljavala potrebe meštana Tekije,ali je posle 29 godina izmeštena  na novu lokaciju.

Ljubazno osoblje, kvalitet proizvoda, održavanje povoljnih cena i maksimalno poštovanje kupaca poslovni su imidž uspešnog kolektiva  u kome se  poslovanje gradi na temeljima porodičnih vrednosti, jer je to bila vodilja na početku rada kada se Živojin Bolbotinović pre 30 godina  iz drštvenog sektora otisnu u nesigurne preduzetničke vode.

-Imao sam volju i ambicije da u sopstvenom biznisu postignem više nego u društvenom sektoru.Tada nisam ni sanjao da ću u toj delatnosti dostići sadašnji nivo u teškim vremenima. Uz podršku zaposlenih i porodice koja je uvek bila uz mene prebrodili smo sve teškoće. Onaj ko radi može do uspeha jer su marljivost i poštovanje kupaca  recept koji daje željeni rezultat i za sve ove godine nismo odstupili od te vodilje. Posle napornog dana odmarao sam u toplom domu u krugu porodice gde sam akumulirao novu snagu za napredak u poslovanju i zatoje porodica moje najveće bogatstvo- ističe Živojin Bolbotinović, osnivač i vlasnik kompanije „Tekijanka“.

U kompaniji „Tekijanka“ su ponosni što su se u minulih 30 godina izborili za  lidera u oblasti trgovine u Istočnoj Srbiji.

Menadžment kompanije ide u korak sa vremenom prati nove trendove razvoja, a zaposleni  stalno usavršavaju i potpuno  su posvećeni zahtevima kupaca koje su navikli na domaćinsko poštovanje.

– Razvijena maloprodajna mreža, visoki standardi u kupovini, dobra politika zapošljavanja, povoljne cene, zadovoljstvo kupaca i društveno odgovorno poslovanje samo su neki od parametara koji kompaniju čine prepoznatljivom i jedinstvenom na  tržištu u Istočnoj Srbiji. To je recept poslovnog uspeha kompanije koji se temelji na poštovanju zaposlenih, ali i potrošača koji nam tri decenije veruju i to nas obavezuje-naglasio je  Željko Bolbatović, direktor kompanije „Tekijanka“.

Vlasnici kompanije poslovanje grade na temeljima odgovornosti i porodičnih vrednosti i zadovoljni su što u novije  vreme imaju i podršku četvrte generacije porodice Bolbotinović.

– Iako smo još mladi pa je pred nama vreme za školovanje, sigurno je da su naši životni pravci vezani za kompaniju  kojoj želimo da svojim angažovanjem damo doprinos daljem razvoju-poručili su petnaestogodišnji Marko i Milica Bolbotinović jer žele da nastave porodičnu tradiciju.

Na dan“Tekijanke “ praznična atmosfera bila je u svim prodajnim objektima u Timočkoj krajini. Danas je u u tom  lancu 27  objekata sa oko 450 zaposlenih u šest gradova i opština u tom delu Srbije, a poklon za  rođendan je novi prodajni objekat  je u Zaječaru otvoren dan posle  rođendanskog slavlja.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *